Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Двор и Градина    ...    ...    Ножици  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Двор и Градина    Инструменти    Електрически и акумулаторни    Ножици    Акумулаторна ножица за т...
Търсене
Най-популярно за двора и градината
За двора
За градината
За дома
За домашните любимци
Още снимки на този продукт
Акумулаторна ножица
Акумулаторна ножица
Акумулаторна ножица
Акумулаторна ножица
Акумулаторна ножица
Зареждане
Индикатор за зареждане
Акумулаторна ножица
Приставка за трева
Приставка за храсти
Опаковка на продукта
 

Акумулаторна ножица за трева и храсти


Модел GSL700

Цена:  130.00 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 21-11-2019 г., Петък 22-11-2019 г. или
Понеделник 25-11-2019 г.
Продукт#101435
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Гаранция на продукта2 години
МаркаBlack & Decker
Каталожен номерGSL700-QW
EAN5035048291245
Категории
МатериалМетал и пластмаса
За възрастНад 3 години
Размер на опаковката32.00 / 13.00 / 14.00 cm
Тегло с опаковката1.824 kg
ИнструкцииИнструкции за употреба на български език
  • Описание
  • За Black & Decker
Акумулаторната ножица на "Black & Decker" GSL700 е подходяща за подрязване на жив плет, малки храсти и трева. Има сменяеми остриета за бързо и лесно преминаване от режим подрязване в режим оформяне на краища. За да се смени острието е необходимо да се натисне копчето в долната част на ножицата. Чрез натискането се отваря капаче от долната страна на инструмента, в което трябва да се постави желания инструмент. Ножицата е изключително лека (480 g) и лесна за използване. Работи с акумулаторна батерия и не се използва кабел по време на работа.
Характеристики:
  • възможност за сменяне на батерията - не
  • време на работа след зареждане - 60 min или 140 m
  • LED-индикатор за зареждане на батерията
  • стойка, която може да се закачи на стената, със зарядно устройство за лесно зареждане

Съвети за съхранение:
  • по време на зареждане е желателно ножицата да бъде поставена на място с добра вентилация
  • не излагайте зарядното устройство на вода и температура по-ниска от 10° C и по-висока от 40° C
  • препоръчителната температура за зареждане е 24° C

Размери:
  • акумулаторна ножица - 25 / 11 / 8 cm
  • накрайник - ножица - 18 / 10 / 0.3 cm
  • накрайник - храсторез - 27.5 / 6 / 0.6 cm
Годината е 1910. Двама млади предприемачи решават да основат малък магазин за машини. Имената им са Дънкан Блек и Алонсо Декър. Магазинът се намира в областния център на Балтимор, САЩ. Те инвестират 1200 долара за специализирани машини. Първите им машини са за производство на капачки за пластмасови бутилки, машина за разделяне на пощенски марки, машини за Монетния двор на САЩ и за потапяне на бонбони. Не след дълго магазина им се разраства и поръчките се увеличават до размери, които надминават всичките им очаквания...
Така започва историята на най-големия производител в света на електрически инструменти и аксесоари - „Black & Decker“, чието име се е превърнало в синоним на доверие, уважение и качество. Компанията произвежда и домакински електроуреди, сектор в който отново е лидер в САЩ и сред световните си конкуренти. Американската компания за малко повече от 100 години се е превърнала в глобален маркетинг специалист и производител на качествени продукти, както за дома, така и за бизнеса. Продуктовата гама на „Black & Decker“ заема лидерски позиции в своята област благодарение на приходите си и пазара си в над 100 страни.
Началото на световната експанзия
Американската компания има изключително динамично развитие през годините, започвайки от 1910 г. с едно малко магазинче в Балтимор и стигайки до световното ниво, на което е в момента. Минали са едва 7 години от основаването на „Black & Decker“ и компанията отваря първата си фабрика с площ от 12 000 m2 в предградията на Балтимор. А през 1919 г. годишните ? продажби достигат стойност от 1 милион долара. През същата година, компанията построява нова още по-голяма фабрика с площ от 20 000 m2., отново в „Towson“, Балтимор. И така с всяка изминала година „Black & Decker“ става все по-популярна и набира все по-голяма скорост в отрасъла си.
През 1922 г. компанията излиза извън границите на САЩ и открива първото си чуждестранно дъщерно дружество в Канада. Три години по-късно международната експанзия продължава в Лондон, Великобритания. След това открива свои офиси в Сидни, Сао Паоло и така докато мине бройката от над 100 държави по целия свят.
„Black & Decker“ през цялото си съществуване закупува множество по-малки компании, разширявайки бизнеса си. Първата придобита компания е „Van Dorn Electric Tool Company“, намираща се в Охайо, а годината е 1928.
Интересен факт от историята на американската компания е производството на оръжия, предпазители и боеприпаси за съюзниците през Втората Световна Война. Въпреки, че отклонява част от ресурсите си за военната индустрия, „Black & Decker“ продължава да произвежда електрически инструменти. Помощта на компанията към родните войски е оценена и „Black & Decker“ получава през 1943 г. престижната военна награда „Е“ за отлично свършената си работа.
През 1951 г. съоснователят и президент на компанията Дънкан Блек умира на възраст от 68 години, а 5 години по-късно го последва и Алонсо Декър. На негово място застава брата на Блек, поемайки управлението на компанията като нейн президент. През годините техните наследници управляват компанията. И така до 1975 г., когато Алонсо Декър младши отказва поста на главен изпълнителен директор, но остава председател на борда. Президент на компанията става Франсис Лусиер. Така за първи път в историята на „Black & Decker“, поста на главен изпълнителен директор не се заема от член на семействата на Блек и Декър.
Колко струва марката „Black & Decker“?
През цялата история на компанията, нейните приходи са се увеличавали стремглаво, достигайки до баснословни суми. И всичко това благодарение на марката „Black & Decker“, която буди доверието на своите клиенти и до днес.
През 1974 г. продажбите на компанията надминават 500 милиона долара и компанията създава първата едногодишна гаранция, за да удовлетвори своите клиенти. 10 години по-късно като отражение на широката продуктова линия и глобалния експертен опит на пазара, „Black & Decker“ се сдобива с ново лого. То запазва оранжевия цвят, с който се идентифицира компанията познатата шестоъгълна форма.
През 1987 г. Американската компания удвоява приходите си от продажби, които надхвърлят 2 милиарда долара. Тази цифра класира „Black & Decker“ сред най-големите американски индустриални компании. Но и това не е достатъчно за компанията. Тя продължава да се развива и през 1989 г. придобива „Emhart Corporation“ с приходи от 2.8 милиарда долара. По този начин американската компания удвоява размера на дружеството си и се нарежда до световните лидери в областта.
„Black & Decker“ става толкова популярна, че е увековечена в залата на славата от фондацията „Space Technology“ за своите иновативни акумулаторни електроинструменти, използвани от НАСА за „Apollo“ програмите.
Силата на марката „Black & Decker“ е доказана след американско проучване, в което са анкетирани над 10 000 потребители, които нареждат компанията на 7-мо място в САЩ и 19-то в Европа сред 6000 марки, които са участвали в анкетата. Въпреки постижението, компанията продължава да работи върху качеството на продуктите си и удовлетвореността на своите клиенти.
И така до 1998 г., когато компанията продажбите от основния им бизнес достигат рекордни нива. Година по-късно, „Black & Decker“ се обръщат към новото време и глобализацията на бизнеса като започват да залагат на Интернет стратегии за подкрепа на свои ключови партньори в Северна Америка и целия свят.
Какво се крие в основата на успеха?
„Бизнесът е като карането на колело. Или продължаваш да се движиш, или падаш“.
Тази велика мисъл на Франк Лойд Райт важи в пълна сила за американската компания „Black & Decker“. Постоянният стремеж към развитие, иновативност и ефикасност е в основата на успеха на компанията. И не на последно място абсолютната заинтересованост към клиента и неговото удовлетворение от качествените продукти допринасят изключително много за добрата репутация на „Black & Decker“.
Но какво се крие зад името? „Black & Decker“ счита, че верният отговор е всичко. Зад цялото му портфолио седи голямо доверие, качество, уважение, иновация, дизайн и добра цена. Компанията успява да се развива през всичките си години на съществуване и точно това я запазва на върха в тези променящи се и твърде различни времена.
Те са на пазара, за да проектират, произвеждат и разпространяват продукти и услуги по начин, който да защитава околната среда и същевременно с това да осигури на служителите си безопасна и чиста работна среда. Алонсо Декър младши е изключителен филантроп, който дарява щедро своите пари, време и експертно мнение на множество фондации и организации. А компанията „Black & Decker“ продължава да е трайно ангажирана с достойни каузи, които я правят толкова уважавана и голяма.
Техническа спецификация
Тегло без ножове0.480 kg
Дължина на полезната част на ножицата5 cm
Дължина на полезната част на тримера16.5 cm
БатерияLithium
Капацитет на батерията1.1 Ah / 7 V
Ниво на вибрациите3.1 m/s2
Входящо напрежение в адаптера230 V
Изходящо напрежение от адаптера10 V
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • акумулаторна ножица
  • зарядно устройство
  • 2 броя остриета
  • 2 броя самонарезни винта
  • 2 броя дюбела
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 2 гласа 
За да оцените продукта "Акумулаторна ножица за трева и храсти", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Акумулаторна ножица за трева и храсти


Модел GSL700

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  130.00 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 21-11-2019 г., Петък 22-11-2019 г. или
Понеделник 25-11-2019 г.
Продукт#101435
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Гаранция на продукта2 години
МаркаBlack & Decker
Каталожен номерGSL700-QW
EAN5035048291245
Категории
МатериалМетал и пластмаса
За възрастНад 3 години
Размер на опаковката32.00 / 13.00 / 14.00 cm
Тегло с опаковката1.824 kg
ИнструкцииИнструкции за употреба на български език
Още снимки на този продукт
Акумулаторна ножица
Акумулаторна ножица
Акумулаторна ножица
Акумулаторна ножица
Акумулаторна ножица
Зареждане
Индикатор за зареждане
Акумулаторна ножица
Приставка за трева
Приставка за храсти
Опаковка на продукта
Описание
Акумулаторната ножица на "Black & Decker" GSL700 е подходяща за подрязване на жив плет, малки храсти и трева. Има сменяеми остриета за бързо и лесно преминаване от режим подрязване в режим оформяне на краища. За да се смени острието е необходимо да се натисне копчето в долната част на ножицата. Чрез натискането се отваря капаче от долната страна на инструмента, в което трябва да се постави желания инструмент. Ножицата е изключително лека (480 g) и лесна за използване. Работи с акумулаторна батерия и не се използва кабел по време на работа.
Характеристики:
  • възможност за сменяне на батерията - не
  • време на работа след зареждане - 60 min или 140 m
  • LED-индикатор за зареждане на батерията
  • стойка, която може да се закачи на стената, със зарядно устройство за лесно зареждане

Съвети за съхранение:
  • по време на зареждане е желателно ножицата да бъде поставена на място с добра вентилация
  • не излагайте зарядното устройство на вода и температура по-ниска от 10° C и по-висока от 40° C
  • препоръчителната температура за зареждане е 24° C

Размери:
  • акумулаторна ножица - 25 / 11 / 8 cm
  • накрайник - ножица - 18 / 10 / 0.3 cm
  • накрайник - храсторез - 27.5 / 6 / 0.6 cm
За Black & Decker
Годината е 1910. Двама млади предприемачи решават да основат малък магазин за машини. Имената им са Дънкан Блек и Алонсо Декър. Магазинът се намира в областния център на Балтимор, САЩ. Те инвестират 1200 долара за специализирани машини. Първите им машини са за производство на капачки за пластмасови бутилки, машина за разделяне на пощенски марки, машини за Монетния двор на САЩ и за потапяне на бонбони. Не след дълго магазина им се разраства и поръчките се увеличават до размери, които надминават всичките им очаквания...
Така започва историята на най-големия производител в света на електрически инструменти и аксесоари - „Black & Decker“, чието име се е превърнало в синоним на доверие, уважение и качество. Компанията произвежда и домакински електроуреди, сектор в който отново е лидер в САЩ и сред световните си конкуренти. Американската компания за малко повече от 100 години се е превърнала в глобален маркетинг специалист и производител на качествени продукти, както за дома, така и за бизнеса. Продуктовата гама на „Black & Decker“ заема лидерски позиции в своята област благодарение на приходите си и пазара си в над 100 страни.
Началото на световната експанзия
Американската компания има изключително динамично развитие през годините, започвайки от 1910 г. с едно малко магазинче в Балтимор и стигайки до световното ниво, на което е в момента. Минали са едва 7 години от основаването на „Black & Decker“ и компанията отваря първата си фабрика с площ от 12 000 m2 в предградията на Балтимор. А през 1919 г. годишните ? продажби достигат стойност от 1 милион долара. През същата година, компанията построява нова още по-голяма фабрика с площ от 20 000 m2., отново в „Towson“, Балтимор. И така с всяка изминала година „Black & Decker“ става все по-популярна и набира все по-голяма скорост в отрасъла си.
През 1922 г. компанията излиза извън границите на САЩ и открива първото си чуждестранно дъщерно дружество в Канада. Три години по-късно международната експанзия продължава в Лондон, Великобритания. След това открива свои офиси в Сидни, Сао Паоло и така докато мине бройката от над 100 държави по целия свят.
„Black & Decker“ през цялото си съществуване закупува множество по-малки компании, разширявайки бизнеса си. Първата придобита компания е „Van Dorn Electric Tool Company“, намираща се в Охайо, а годината е 1928.
Интересен факт от историята на американската компания е производството на оръжия, предпазители и боеприпаси за съюзниците през Втората Световна Война. Въпреки, че отклонява част от ресурсите си за военната индустрия, „Black & Decker“ продължава да произвежда електрически инструменти. Помощта на компанията към родните войски е оценена и „Black & Decker“ получава през 1943 г. престижната военна награда „Е“ за отлично свършената си работа.
През 1951 г. съоснователят и президент на компанията Дънкан Блек умира на възраст от 68 години, а 5 години по-късно го последва и Алонсо Декър. На негово място застава брата на Блек, поемайки управлението на компанията като нейн президент. През годините техните наследници управляват компанията. И така до 1975 г., когато Алонсо Декър младши отказва поста на главен изпълнителен директор, но остава председател на борда. Президент на компанията става Франсис Лусиер. Така за първи път в историята на „Black & Decker“, поста на главен изпълнителен директор не се заема от член на семействата на Блек и Декър.
Колко струва марката „Black & Decker“?
През цялата история на компанията, нейните приходи са се увеличавали стремглаво, достигайки до баснословни суми. И всичко това благодарение на марката „Black & Decker“, която буди доверието на своите клиенти и до днес.
През 1974 г. продажбите на компанията надминават 500 милиона долара и компанията създава първата едногодишна гаранция, за да удовлетвори своите клиенти. 10 години по-късно като отражение на широката продуктова линия и глобалния експертен опит на пазара, „Black & Decker“ се сдобива с ново лого. То запазва оранжевия цвят, с който се идентифицира компанията познатата шестоъгълна форма.
През 1987 г. Американската компания удвоява приходите си от продажби, които надхвърлят 2 милиарда долара. Тази цифра класира „Black & Decker“ сред най-големите американски индустриални компании. Но и това не е достатъчно за компанията. Тя продължава да се развива и през 1989 г. придобива „Emhart Corporation“ с приходи от 2.8 милиарда долара. По този начин американската компания удвоява размера на дружеството си и се нарежда до световните лидери в областта.
„Black & Decker“ става толкова популярна, че е увековечена в залата на славата от фондацията „Space Technology“ за своите иновативни акумулаторни електроинструменти, използвани от НАСА за „Apollo“ програмите.
Силата на марката „Black & Decker“ е доказана след американско проучване, в което са анкетирани над 10 000 потребители, които нареждат компанията на 7-мо място в САЩ и 19-то в Европа сред 6000 марки, които са участвали в анкетата. Въпреки постижението, компанията продължава да работи върху качеството на продуктите си и удовлетвореността на своите клиенти.
И така до 1998 г., когато компанията продажбите от основния им бизнес достигат рекордни нива. Година по-късно, „Black & Decker“ се обръщат към новото време и глобализацията на бизнеса като започват да залагат на Интернет стратегии за подкрепа на свои ключови партньори в Северна Америка и целия свят.
Какво се крие в основата на успеха?
„Бизнесът е като карането на колело. Или продължаваш да се движиш, или падаш“.
Тази велика мисъл на Франк Лойд Райт важи в пълна сила за американската компания „Black & Decker“. Постоянният стремеж към развитие, иновативност и ефикасност е в основата на успеха на компанията. И не на последно място абсолютната заинтересованост към клиента и неговото удовлетворение от качествените продукти допринасят изключително много за добрата репутация на „Black & Decker“.
Но какво се крие зад името? „Black & Decker“ счита, че верният отговор е всичко. Зад цялото му портфолио седи голямо доверие, качество, уважение, иновация, дизайн и добра цена. Компанията успява да се развива през всичките си години на съществуване и точно това я запазва на върха в тези променящи се и твърде различни времена.
Те са на пазара, за да проектират, произвеждат и разпространяват продукти и услуги по начин, който да защитава околната среда и същевременно с това да осигури на служителите си безопасна и чиста работна среда. Алонсо Декър младши е изключителен филантроп, който дарява щедро своите пари, време и експертно мнение на множество фондации и организации. А компанията „Black & Decker“ продължава да е трайно ангажирана с достойни каузи, които я правят толкова уважавана и голяма.
Техническа спецификация
Тегло без ножове0.480 kg
Дължина на полезната част на ножицата5 cm
Дължина на полезната част на тримера16.5 cm
БатерияLithium
Капацитет на батерията1.1 Ah / 7 V
Ниво на вибрациите3.1 m/s2
Входящо напрежение в адаптера230 V
Изходящо напрежение от адаптера10 V
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • акумулаторна ножица
  • зарядно устройство
  • 2 броя остриета
  • 2 броя самонарезни винта
  • 2 броя дюбела
Назад към "Електрически и акумулаторни ножици"
За поддръжка на басейн
Роботи и комплекти за почистване, четки, кепчета и други.
Pedigree Dentastix
Дентално лакомство за кучета
Pedigree
Пълноценна храна за кучета
Торове "Biopon"
Павел Карафезов
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво