store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Двор и Градина    Инструменти    Електрически и акумулаторни    ...    ...    Електрически тример ...
Начало   Двор и Градина    ...    ...    ...    Електриче...  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Електрически тример Black & Decker GL360

Електрически тример Black & Decker GL360 -
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
 Доставка:
В момента този продукт не може да бъде доставен.
 Основни параметри:
Продукт#101-470
Наличност
Гаранция на продукта2 години
МаркаBlack & Decker
Категории
Размери на продукта10 / 100 / 21 cm
ИнструкцииИнструкции за употреба на български език
Още снимки на този продукт
Електрически тример
Косене на неравни места
Косене на труднодостъпни места
Косене на труднодостъпни места
Електрически тример Black & Decker GL360 -
Още снимки на този продукт
Електрически тример
Косене на неравни места
Косене на труднодостъпни места
Косене на труднодостъпни места

Електрически тример Black & Decker GL360

 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
 Доставка:
В момента този продукт не може да бъде доставен.
 Основни параметри:
Продукт#101-470
Наличност
Гаранция на продукта2 години
МаркаBlack & Decker
Категории
Размери на продукта10 / 100 / 21 cm
ИнструкцииИнструкции за употреба на български език
Алтернативни предложения
Електрическият тример е с двойна дръжка, лек е за носене и е лесен за употреба. Разполага със система за подаване на единична корда.
При изхабяване на макарата с корда, с която работи тримерът, може да се вземе резервна - A6226-XJ.
Годината е 1910. Двама млади предприемачи решават да основат малък магазин за машини. Имената им са Дънкан Блек и Алонсо Декър. Магазинът се намира в областния център на Балтимор, САЩ. Те инвестират 1200 долара за специализирани машини. Първите им машини са за производство на капачки за пластмасови бутилки, машина за разделяне на пощенски марки, машини за Монетния двор на САЩ и за потапяне на бонбони. Не след дълго магазина им се разраства и поръчките се увеличават до размери, които надминават всичките им очаквания...
Така започва историята на най-големия производител в света на електрически инструменти и аксесоари - Black & Decker, чието име се е превърнало в синоним на доверие, уважение и качество. Компанията произвежда и домакински електроуреди, сектор в който отново е лидер в САЩ и сред световните си конкуренти. Американската компания за малко повече от 100 години се е превърнала в глобален маркетинг специалист и производител на качествени продукти, както за дома, така и за бизнеса. Продуктовата гама на Black & Decker заема лидерски позиции в своята област благодарение на приходите си и пазара си в над 100 страни.
Началото на световната експанзия
Американската компания има изключително динамично развитие през годините, започвайки от 1910 г. с едно малко магазинче в Балтимор и стигайки до световното ниво, на което е в момента. Минали са едва 7 години от основаването на Black & Decker и компанията отваря първата си фабрика с площ от 12 000 m2 в предградията на Балтимор. А през 1919 г. годишните продажби достигат стойност от 1 милион долара. През същата година, компанията построява нова още по-голяма фабрика с площ от 20 000 m2, отново в Towson, Балтимор. И така с всяка изминала година Black & Decker става все по-популярна и набира все по-голяма скорост в отрасъла си.
През 1922 г. компанията излиза извън границите на САЩ и открива първото си чуждестранно дъщерно дружество в Канада. Три години по-късно международната експанзия продължава в Лондон, Великобритания. След това открива свои офиси в Сидни, Сао Паоло и така докато мине бройката от над 100 държави по целия свят.
Black & Decker през цялото си съществуване закупува множество по-малки компании, разширявайки бизнеса си. Първата придобита компания е „Van Dorn Electric Tool Company“, намираща се в Охайо, а годината е 1928.
Интересен факт от историята на американската компания е производството на оръжия, предпазители и боеприпаси за съюзниците през Втората Световна Война. Въпреки, че отклонява част от ресурсите си за военната индустрия, Black & Decker продължава да произвежда електрически инструменти. Помощта на компанията към родните войски е оценена и Black & Decker получава през 1943 г. престижната военна награда „Е“ за отлично свършената си работа.
През 1951 г. съоснователят и президент на компанията Дънкан Блек умира на възраст от 68 години, а 5 години по-късно го последва и Алонсо Декър. На негово място застава брата на Блек, поемайки управлението на компанията като нейн президент. През годините техните наследници управляват компанията. И така до 1975 г., когато Алонсо Декър младши отказва поста на главен изпълнителен директор, но остава председател на борда. Президент на компанията става Франсис Лусиер. Така за първи път в историята на „Black & Decker“, поста на главен изпълнителен директор не се заема от член на семействата на Блек и Декър.
Колко струва марката Black & Decker?
През цялата история на компанията, нейните приходи са се увеличавали стремглаво, достигайки до баснословни суми. И всичко това благодарение на марката Black & Decker, която буди доверието на своите клиенти и до днес.
През 1974 г. продажбите на компанията надминават 500 милиона долара и компанията създава първата едногодишна гаранция, за да удовлетвори своите клиенти. 10 години по-късно като отражение на широката продуктова линия и глобалния експертен опит на пазара, Black & Decker се сдобива с ново лого. То запазва оранжевия цвят, с който се идентифицира компанията познатата шестоъгълна форма.
През 1987 г. Американската компания удвоява приходите си от продажби, които надхвърлят 2 милиарда долара. Тази цифра класира Black & Decker сред най-големите американски индустриални компании. Но и това не е достатъчно за компанията. Тя продължава да се развива и през 1989 г. придобива „Emhart Corporation“ с приходи от 2.8 милиарда долара. По този начин американската компания удвоява размера на дружеството си и се нарежда до световните лидери в областта.
Black & Decker става толкова популярна, че е увековечена в залата на славата от фондацията „Space Technology“ за своите иновативни акумулаторни електроинструменти, използвани от НАСА за „Apollo“ програмите.
Силата на марката Black & Decker е доказана след американско проучване, в което са анкетирани над 10 000 потребители, които нареждат компанията на 7-мо място в САЩ и 19-то в Европа сред 6000 марки, които са участвали в анкетата. Въпреки постижението, компанията продължава да работи върху качеството на продуктите си и удовлетвореността на своите клиенти.
И така до 1998 г., когато компанията продажбите от основния им бизнес достигат рекордни нива. Година по-късно, Black & Decker се обръщат към новото време и глобализацията на бизнеса като започват да залагат на Интернет стратегии за подкрепа на свои ключови партньори в Северна Америка и целия свят.
Какво се крие в основата на успеха?
„Бизнесът е като карането на колело. Или продължаваш да се движиш, или падаш“.
Тази велика мисъл на Франк Лойд Райт важи в пълна сила за американската компания Black & Decker. Постоянният стремеж към развитие, иновативност и ефикасност е в основата на успеха на компанията. И не на последно място абсолютната заинтересованост към клиента и неговото удовлетворение от качествените продукти допринасят изключително много за добрата репутация на Black & Decker.
Но какво се крие зад името? Black & Decker счита, че верният отговор е всичко. Зад цялото му портфолио седи голямо доверие, качество, уважение, иновация, дизайн и добра цена. Компанията успява да се развива през всичките си години на съществуване и точно това я запазва на върха в тези променящи се и твърде различни времена.
Те са на пазара, за да проектират, произвеждат и разпространяват продукти и услуги по начин, който да защитава околната среда и същевременно с това да осигури на служителите си безопасна и чиста работна среда. Алонсо Декър младши е изключителен филантроп, който дарява щедро своите пари, време и експертно мнение на множество фондации и организации. А компанията Black & Decker продължава да е трайно ангажирана с достойни каузи, които я правят толкова уважавана и голяма.
Спецификация
Тегло1.550 kg
Мощност350 W
Диаметър на рязане250 mm
Диаметър на кордата1.5 mm
Скорост на рязане11500 min-1
Ниво на вибрациите7.5 m/s2
Дължина на кабела6 m
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцениш продукта "Електрически тример Black & Decker GL360", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за този продукт, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Корди за тримери
Корда за тример ∅ 2 mm x 15 m Magus
С усукан профил
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  4.10 лв.
Корда за тример Premium
С квадратен профил
Цена:  21.80 лв.
Корда за тример ∅ 1.2 mm x 15 m Premium
С квадратен профил
Цена:  1.59 лв.
Корда за тример ∅ 2.4 mm x 15 m Premium
С усукан профил
Цена:  2.60 лв.
Корда за тример ∅ 1.2 mm x 15 m Premium
С кръгъл профил
Цена:  1.49 лв.
Търсене
За двора
За градината
За дома
За автомобила
За домашните любимци
Ваучери за подарък от store.bg
Намаление на хиляди книги
Boxnow