store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Двор и Градина    ...    ...    Аерато...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Двор и Градина    Инструменти    Електрически и акумулаторни    ...    Електрически аератор за тре...
Търсене
Най-популярно за двора и градината
За двора
За градината
За дома

Електрически аератор за трева - ALR 900

Цена:  363.00 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Вторник 28-05-2019 г. или
Сряда 29-05-2019 г.
Продукт#101814
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Гаранция на продукта2 години
МаркаBosch
Официален сайт на Boschwww.bosch.bg
Каталожен номер060088A000
EAN3165140512909
Категории
За възрастНад 3 години
Тегло с опаковката11.00 kg
ИнструкцииРъководство за работа на български език
  • Описание
  • За Bosch
Аераторът за трева на "Bosch" служи за редовното аериране и почистване на тревните площи. Снабден е с мощен мотор, специално конструиран барабан със зъбци и профилирани въздушни дюзи. Барабанът с 10 двойни пружинени зъбци и профилираните въздушни дюзи на иновативната "Jet Collect"-система повдигат мъха, плевелите, сламата и листата от тревната повърхност и ги събират в специален кош. Въздушната струя предпазва от задръстване работните части на аератора и улеснява събирането на отпадъците в коша.
Аераторът служи и за обогатяване на тревните площи с въздух (аериране). Работната площ е с широчина 32 cm, а дълбочината на проникване на зъбците може да бъде ръчно регулирана от –5 mm до +10 mm спрямо земната повърхност. Това позволява избирането на оптимален режим на работа в зависимост от годишния сезон и конкретните условия.
Работната височина се регулира лесно посредством два лоста. При най-ниското ниво (–5 mm) зъбците на барабана ще "драскат" леко точно под повърхността на моравата, като по този начин се премахват всички загнили отпадъци. На най-високото ниво (+10 mm) се събират паднали листа и други по-големи отпадъци, намиращи се на повърхността на моравата.
В сгънато положение аераторът е висок само 40 cm благодарение на прибиращите се дръжки и кутията за събиране на отпадъци от две части. Кутията за събиране на отпадъци е с голям обем, което значително облекчава работата и спестява време и усилия за изпразването ѝ. Двете ѝ части се разглобяват и сглобяват една към друга много лесно чрез защипването им.
Полезни съвети за аериране и вертикулиране на трева
Оптималните условия за аериране и вертикулиране на трева са тревата да е къса и леко влажна. Аерирането или вертикулирането на трева, когато почвата е твърде мека или прекалено твърда, може да повреди тревата и да влоши качеството на работа на машината.
Ако има мъх, преди да аерирате/вертикулирате тревата, го отстранете с конвенционални средства.
Включете ALR 900 на най-голямата работна височина и при необходимост я спуснете надолу.
Аерирайте/вертикулирайте тревата първо в едно направление напред и назад, след една седмица в перпендикулярно направление, така че да обработите цялата площ.
В зависимост от състоянието на тревата аерирането/вертикулирането на мъх и зони, където тревата е загинала, може да доведе до появата на оголени места.
„Техника за живота“. В над 100-годишната си история това е мотото, което немската компания „Bosch“ следва безрезервно. Стартира като малка работилница в Германия, за която иновативност и високо качество са две основни ценности. Но макар да звучат невероятни амбиции за мнозина, не след дълго всеки се убеждава, че целта е напълно осъществима. Спазвани с всеки изминал ден, именно двете ценности отвеждат „Bosch“ към световната сцена. Днес компанията е лидер не само в производството на „техниката за живота“, но и в предлагането на истинско изобилие от нея. В каталога присъстват ръчни електроинструменти и машини за строителни дейности, техника за дома и градината, домакински уреди, авточасти и аксесоари, медицински устройства, сигнално-охранителна техника, дори термотехника с електрически и соларни системи и системи с горива.
Как започва всичко?
Всъщност за поставянето на ценностите, които донасят големия успех, основна заслуга има създателят
на компанията – Роберт Бош. През 1876 г. Роберт започва да се обучава за специалист по фина механика в немския град Улм. Той остава много неудовлетворен от обучението си, но това не се превръща в причина интересът му да изчезне. Напротив, засилва се дотолкова, че през 1886 г. Бош основава малка работилница в Щутгард. Едва ли подозира, че тя ще прерасне в световна корпорация с над 300 000 служители в повече от 300 дъщерни дружества и регионални компании в над 60 страни. Единственото, към което младият механик се стреми тогава е иновативността. И резултатът от нея не закъснява. През 1897 г. едно изобретение на Роберт Бош и неговият партньор Арнолд Церингер се оказва дотолкова иновативно, че донася голяма популярност на работилницата на двамата механици. Находчивата идея се състои в създаването на устройство за нисковолтово магнитно запалване, което Бош и Церингер инсталират на триколесен автомобил. Изобретението се сдобива с такъв успех, че само година след появата му работилницата на двамата германци вече се разпростира в голяма фабрика, която има и първия си чуждестранен офис. Той започва да предлага продуктите в английската столица Лондон. През 1902 г. офисът получава доставка на първата система за високоволтово магнитно запалване със запалителни свещи. Продуктът отново е иновативен, но е и подобрение на първото изобретение. Самият Бош решава, че е необходимо усъвършенстване на системата за нисковолтово магнитно запалване. Смята да премахне лоста за искри при прекъсване, с който работи тя, защото е податлив на счупване и изисква усилена поддръжка. Бош споделя това със своя инженер по разработката Готлоб Хонолд и резултатът е появата на запалителните свещи. Докато системата за запалване със свещите е новото в офисите в Щутгард и в Лондон обаче, се появява и нещо ново в развитието на компанията. През 1905 г. В Париж се изгражда първата производствена фабрика на „Bosch“ извън Германия. На следващата година предстои механичните изобретения да бъдат известни и извън пределите на Европа. Снабден със списък на ключови американски автомобилопроизводители, Густав Клайн, новият ръководител на продажбите в „Bosch“, отпътува за Ню Йорк. Следва истински триумф и компанията получава поръчки на стойност милиони долари. Така се появява и първият клон на „Bosch“ в САЩ.
Иновативни стъпки към успеха
През следващите години бизнесът на Роберт Бош продължава да се движи по успешния път и то на пълни обороти. Името на компанията става изключително популярно, а приходите се разрастват главоломно. Средствата, които печели обаче, Бош съвсем не прахосва за безсмислени идеи. И в това се убеждават всички, когато започва Първата световна война. Тогава Роберт дарява приходи от производството на военни съоръжения за благотворителни цели. Скоро след това заводът във Фойербах, близо до Щутгард, се превръща в болница. А през 1940 г. Бош открива и болница в самия Щутгард. През годините здравето е важна тема за компанията и в каталога започват да присъстват модерни медицински устройства, сред които такива за лечение на хронично болни пациенти. Тежкото военно положение обаче не е пречка за компанията да върви по пътя на своето развитие. Дори с благотворителните каузи и появата на техника, полезна в медицината, „Bosch“ никак не изостава в класациите на автомобилния сектор. Даже заема водеща роля и то отново с качествено и иновативно предложение. В началото на 30-те години редица европейски производители, сред които „MAN“, оборудват камионите и селскостопанските си машини с дизелови инжекционни системи на „Bosch“. Новите продукти получават доверие и се сдобиват с голям успех, но едва ли някой от потребителите подозира, че скоро компанията ще поднесе поредица от изненади – отново свързани с иновациите, но в съвсем различни направления.

На 4 ноември 1932 г. „Bosch“ придобива отдела за нагревателни технологии на „Junkers & Co. GmbH“,
който произвежда газови нагревателни системи и системи за топла вода. С първите стъпки в областта на термотехнологията, още същата година компанията се насочва и към едно друго направление – електроинструменти и машини за строителството. Стартът е поставен на Лайпцигския търговски панаир, когато „Bosch“ представя електрическа бормашина. Инструментът улеснява много работата по строителните обекти и става изключително популярен сред потребителите от бранша. Но изненадите не спират дотук. През 1933 г. рекламният лозунг „практичен, елегантен и със собствен характер“ представя първия електрически хладилник „Bosch“. Моделът се отличава от продуктите на конкурентите главно благодарение на закръглената си цилиндрична форма, ниския разход на електроенергия и сравнително ниската цена.

Вълната от изненадващи иновации увеличава още повече популярността на компанията. През 1942 г. обаче, след поредицата от добри новини около „Bosch“, едно лошо събитие връхлита компанията изневиделица – здравословни усложнения повалят основателя Роберт Бош на легло и той умира на 80-годишна възраст. Въпреки трагичната загуба, у мнозина все още отекват думите на впечатляващия иноватор: „Винаги съм действал съгласно принципа, че е по-добре да загубиш пари, отколкото доверие. Почтеността в моите обещания, вярата в стойността на моите продукти и в моята честна дума винаги са имали по-висок приоритет за мен от бързата печалба”. Именно отдадеността в работата, подемането на благотворителни каузи и изграждането на репутация на компанията, която всички свързват с качество и иновация, превръща Роберт Бош в изключително уважаван човек. След смъртта му, правителството на Райха настоява за извършване на държавно погребение, въпреки несъгласието на семейство Бош и компанията. На 18 март 1942 г. камбаните, които самият Роберт Бош дарява на гарнизонната църква, звънят за последен път в негова чест.
Традициите преди и сега
С течение на времето отпечатъкът от личността на Роберт Бош не избледнява, а ярко се забелязва. Компанията продължава да върви по пътя с иновативни стъпки напред, но с внимание към качеството, за да запази доверието на потребителите. Появяват се редица нови попълнения, сред които първите опаковъчни машини „Bosch“. Освен тях, появата на бензинови инжекционни системи впечатлява всички на автомобилното шоу във Франкфурт с прецизното измерване на горивото, което намалява разхода на бензин на автомобила с 20 %. С новите системи обаче приносът към автомобилния бранш не спира дотук. Следва създаването на хидравлични уреди за селскостопански машини, системи за електронно бензиново впръскване, дизелови инжекционни системи с високо налягане, ламбда сонди, антиблокираща спирачна система (ABS), навигационна система и първата в света електронната програма за стабилност (ESP), която може да спаси живот при предотвратяването на занасянето на автомобила. Междувременно към усилената работа, съобразена с иновативния дух на Бош, от компанията успяват да продължат и благотворителната мисия на основателя си. През 1964 г. е основана фондация „Robert Bosch“, която и до днес продължава извършването на благотворителна дейност в духа на Роберт.

Разбира се, в създаването на продуктите нито за миг не се пренебрегват двете основни ценности, поставени от Бош. Съобразно тях, през годините се появяват нови и нови продукти. Едни са модерни попълнения в каталозите, а други поставят началото на нови направления. Сред впечатляващите новости е появата на електроинструменти за домашния майстор и серия градинска техника. За едни продуктите са изненада, но за други съвсем очаквано попълнение, особено след разнообразието от домакински уреди, които „Bosch“ предлага. Така към бялата техника, полезна в кухнята, всеки домакин може да избере инструменти и аксесоари, незаменими помощници за градината. Тример или косачка за трева, електрически храсторез, градински ножици и триони – от „Bosh“ предлагат разнообразие от техника за поддържането на градината. Дори детайлите са от значение и важно да се изпълняват с улеснение. За тях в каталога са включени не само аксесоари и консумативи, необходими за някои машини, но и иновативни решения. Електрически аератор за трева, с който почистването на тревните площи е лесна задача или електрическа клонотрошачка със седем пъти по-голяма режеща сила от традиционните ножови резачки за клони. Дори досадното рязане с градинските ножици може да бъде лесно, бързо и без усилие, след като от „Bosch“ създават акумулаторната ножица „Ciso“. Независимо дали става въпрос за косене на тревна площ или за рязане на жив плет – от компанията създават градински инструменти, с които поддържането на двора при всеки дом да бъде лесно, дори и за начинаещите градинари.

И до днес във всички категории от каталога на немската компания продължават да се добавят нови попълнения. Стартиране на производството на системата за контрол на стабилността за мотоциклети през 2013 г. или отново през същата година създаване на първата в света интелигентна косачка „Bosch Indego“ – косачката-робот, програмирана да избягва пречките по пътя си. Да, „Bosch“ е сред лидерите на иновативни решения и дори след успеха, всеки нов продукт отново е резултат от вниманието към иновациите. Същото внимание, което Роберт Бош използва приживе в управлението на компанията. Благодарение на него новите идеи се превръщат в традиция. Дотолкова строго спазвана, че всеки ден по света хиляди сътрудници в офисите и фабриките на „Bosch“ правят иновативни стъпки напред. А резултатите от тях са представени в повече от 4 900 патента, регистрирани до края на 2013 г.
Техническа спецификация
Захранване 220 V
Мощност на електромотора 900 W
Широчина на работния барабан 32 cm
Височина на обработка от – 5 mm до + 10 mm
Размери в сгънато положение 60 / 50 / 40 cm
Вместимост на коша за отпадъци 50 l
Тегло 11.000 kg
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • аератор за трева
  • дръжка с контролни бутони
  • кутия от 2 части за събиране на отпадъци
  • кабел за захранване
  • упътване за експлоатация
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените продукта "Електрически аератор за трева - ALR 900", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Електрически аератор за трева - ALR 900

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  363.00 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Вторник 28-05-2019 г. или
Сряда 29-05-2019 г.
Продукт#101814
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Гаранция на продукта2 години
МаркаBosch
Официален сайт на Boschwww.bosch.bg
Каталожен номер060088A000
EAN3165140512909
Категории
За възрастНад 3 години
Тегло с опаковката11.00 kg
ИнструкцииРъководство за работа на български език
Описание
Аераторът за трева на "Bosch" служи за редовното аериране и почистване на тревните площи. Снабден е с мощен мотор, специално конструиран барабан със зъбци и профилирани въздушни дюзи. Барабанът с 10 двойни пружинени зъбци и профилираните въздушни дюзи на иновативната "Jet Collect"-система повдигат мъха, плевелите, сламата и листата от тревната повърхност и ги събират в специален кош. Въздушната струя предпазва от задръстване работните части на аератора и улеснява събирането на отпадъците в коша.
Аераторът служи и за обогатяване на тревните площи с въздух (аериране). Работната площ е с широчина 32 cm, а дълбочината на проникване на зъбците може да бъде ръчно регулирана от –5 mm до +10 mm спрямо земната повърхност. Това позволява избирането на оптимален режим на работа в зависимост от годишния сезон и конкретните условия.
Работната височина се регулира лесно посредством два лоста. При най-ниското ниво (–5 mm) зъбците на барабана ще "драскат" леко точно под повърхността на моравата, като по този начин се премахват всички загнили отпадъци. На най-високото ниво (+10 mm) се събират паднали листа и други по-големи отпадъци, намиращи се на повърхността на моравата.
В сгънато положение аераторът е висок само 40 cm благодарение на прибиращите се дръжки и кутията за събиране на отпадъци от две части. Кутията за събиране на отпадъци е с голям обем, което значително облекчава работата и спестява време и усилия за изпразването ѝ. Двете ѝ части се разглобяват и сглобяват една към друга много лесно чрез защипването им.
Полезни съвети за аериране и вертикулиране на трева
Оптималните условия за аериране и вертикулиране на трева са тревата да е къса и леко влажна. Аерирането или вертикулирането на трева, когато почвата е твърде мека или прекалено твърда, може да повреди тревата и да влоши качеството на работа на машината.
Ако има мъх, преди да аерирате/вертикулирате тревата, го отстранете с конвенционални средства.
Включете ALR 900 на най-голямата работна височина и при необходимост я спуснете надолу.
Аерирайте/вертикулирайте тревата първо в едно направление напред и назад, след една седмица в перпендикулярно направление, така че да обработите цялата площ.
В зависимост от състоянието на тревата аерирането/вертикулирането на мъх и зони, където тревата е загинала, може да доведе до появата на оголени места.
За Bosch
„Техника за живота“. В над 100-годишната си история това е мотото, което немската компания „Bosch“ следва безрезервно. Стартира като малка работилница в Германия, за която иновативност и високо качество са две основни ценности. Но макар да звучат невероятни амбиции за мнозина, не след дълго всеки се убеждава, че целта е напълно осъществима. Спазвани с всеки изминал ден, именно двете ценности отвеждат „Bosch“ към световната сцена. Днес компанията е лидер не само в производството на „техниката за живота“, но и в предлагането на истинско изобилие от нея. В каталога присъстват ръчни електроинструменти и машини за строителни дейности, техника за дома и градината, домакински уреди, авточасти и аксесоари, медицински устройства, сигнално-охранителна техника, дори термотехника с електрически и соларни системи и системи с горива.
Как започва всичко?
Всъщност за поставянето на ценностите, които донасят големия успех, основна заслуга има създателят
на компанията – Роберт Бош. През 1876 г. Роберт започва да се обучава за специалист по фина механика в немския град Улм. Той остава много неудовлетворен от обучението си, но това не се превръща в причина интересът му да изчезне. Напротив, засилва се дотолкова, че през 1886 г. Бош основава малка работилница в Щутгард. Едва ли подозира, че тя ще прерасне в световна корпорация с над 300 000 служители в повече от 300 дъщерни дружества и регионални компании в над 60 страни. Единственото, към което младият механик се стреми тогава е иновативността. И резултатът от нея не закъснява. През 1897 г. едно изобретение на Роберт Бош и неговият партньор Арнолд Церингер се оказва дотолкова иновативно, че донася голяма популярност на работилницата на двамата механици. Находчивата идея се състои в създаването на устройство за нисковолтово магнитно запалване, което Бош и Церингер инсталират на триколесен автомобил. Изобретението се сдобива с такъв успех, че само година след появата му работилницата на двамата германци вече се разпростира в голяма фабрика, която има и първия си чуждестранен офис. Той започва да предлага продуктите в английската столица Лондон. През 1902 г. офисът получава доставка на първата система за високоволтово магнитно запалване със запалителни свещи. Продуктът отново е иновативен, но е и подобрение на първото изобретение. Самият Бош решава, че е необходимо усъвършенстване на системата за нисковолтово магнитно запалване. Смята да премахне лоста за искри при прекъсване, с който работи тя, защото е податлив на счупване и изисква усилена поддръжка. Бош споделя това със своя инженер по разработката Готлоб Хонолд и резултатът е появата на запалителните свещи. Докато системата за запалване със свещите е новото в офисите в Щутгард и в Лондон обаче, се появява и нещо ново в развитието на компанията. През 1905 г. В Париж се изгражда първата производствена фабрика на „Bosch“ извън Германия. На следващата година предстои механичните изобретения да бъдат известни и извън пределите на Европа. Снабден със списък на ключови американски автомобилопроизводители, Густав Клайн, новият ръководител на продажбите в „Bosch“, отпътува за Ню Йорк. Следва истински триумф и компанията получава поръчки на стойност милиони долари. Така се появява и първият клон на „Bosch“ в САЩ.
Иновативни стъпки към успеха
През следващите години бизнесът на Роберт Бош продължава да се движи по успешния път и то на пълни обороти. Името на компанията става изключително популярно, а приходите се разрастват главоломно. Средствата, които печели обаче, Бош съвсем не прахосва за безсмислени идеи. И в това се убеждават всички, когато започва Първата световна война. Тогава Роберт дарява приходи от производството на военни съоръжения за благотворителни цели. Скоро след това заводът във Фойербах, близо до Щутгард, се превръща в болница. А през 1940 г. Бош открива и болница в самия Щутгард. През годините здравето е важна тема за компанията и в каталога започват да присъстват модерни медицински устройства, сред които такива за лечение на хронично болни пациенти. Тежкото военно положение обаче не е пречка за компанията да върви по пътя на своето развитие. Дори с благотворителните каузи и появата на техника, полезна в медицината, „Bosch“ никак не изостава в класациите на автомобилния сектор. Даже заема водеща роля и то отново с качествено и иновативно предложение. В началото на 30-те години редица европейски производители, сред които „MAN“, оборудват камионите и селскостопанските си машини с дизелови инжекционни системи на „Bosch“. Новите продукти получават доверие и се сдобиват с голям успех, но едва ли някой от потребителите подозира, че скоро компанията ще поднесе поредица от изненади – отново свързани с иновациите, но в съвсем различни направления.

На 4 ноември 1932 г. „Bosch“ придобива отдела за нагревателни технологии на „Junkers & Co. GmbH“,
който произвежда газови нагревателни системи и системи за топла вода. С първите стъпки в областта на термотехнологията, още същата година компанията се насочва и към едно друго направление – електроинструменти и машини за строителството. Стартът е поставен на Лайпцигския търговски панаир, когато „Bosch“ представя електрическа бормашина. Инструментът улеснява много работата по строителните обекти и става изключително популярен сред потребителите от бранша. Но изненадите не спират дотук. През 1933 г. рекламният лозунг „практичен, елегантен и със собствен характер“ представя първия електрически хладилник „Bosch“. Моделът се отличава от продуктите на конкурентите главно благодарение на закръглената си цилиндрична форма, ниския разход на електроенергия и сравнително ниската цена.

Вълната от изненадващи иновации увеличава още повече популярността на компанията. През 1942 г. обаче, след поредицата от добри новини около „Bosch“, едно лошо събитие връхлита компанията изневиделица – здравословни усложнения повалят основателя Роберт Бош на легло и той умира на 80-годишна възраст. Въпреки трагичната загуба, у мнозина все още отекват думите на впечатляващия иноватор: „Винаги съм действал съгласно принципа, че е по-добре да загубиш пари, отколкото доверие. Почтеността в моите обещания, вярата в стойността на моите продукти и в моята честна дума винаги са имали по-висок приоритет за мен от бързата печалба”. Именно отдадеността в работата, подемането на благотворителни каузи и изграждането на репутация на компанията, която всички свързват с качество и иновация, превръща Роберт Бош в изключително уважаван човек. След смъртта му, правителството на Райха настоява за извършване на държавно погребение, въпреки несъгласието на семейство Бош и компанията. На 18 март 1942 г. камбаните, които самият Роберт Бош дарява на гарнизонната църква, звънят за последен път в негова чест.
Традициите преди и сега
С течение на времето отпечатъкът от личността на Роберт Бош не избледнява, а ярко се забелязва. Компанията продължава да върви по пътя с иновативни стъпки напред, но с внимание към качеството, за да запази доверието на потребителите. Появяват се редица нови попълнения, сред които първите опаковъчни машини „Bosch“. Освен тях, появата на бензинови инжекционни системи впечатлява всички на автомобилното шоу във Франкфурт с прецизното измерване на горивото, което намалява разхода на бензин на автомобила с 20 %. С новите системи обаче приносът към автомобилния бранш не спира дотук. Следва създаването на хидравлични уреди за селскостопански машини, системи за електронно бензиново впръскване, дизелови инжекционни системи с високо налягане, ламбда сонди, антиблокираща спирачна система (ABS), навигационна система и първата в света електронната програма за стабилност (ESP), която може да спаси живот при предотвратяването на занасянето на автомобила. Междувременно към усилената работа, съобразена с иновативния дух на Бош, от компанията успяват да продължат и благотворителната мисия на основателя си. През 1964 г. е основана фондация „Robert Bosch“, която и до днес продължава извършването на благотворителна дейност в духа на Роберт.

Разбира се, в създаването на продуктите нито за миг не се пренебрегват двете основни ценности, поставени от Бош. Съобразно тях, през годините се появяват нови и нови продукти. Едни са модерни попълнения в каталозите, а други поставят началото на нови направления. Сред впечатляващите новости е появата на електроинструменти за домашния майстор и серия градинска техника. За едни продуктите са изненада, но за други съвсем очаквано попълнение, особено след разнообразието от домакински уреди, които „Bosch“ предлага. Така към бялата техника, полезна в кухнята, всеки домакин може да избере инструменти и аксесоари, незаменими помощници за градината. Тример или косачка за трева, електрически храсторез, градински ножици и триони – от „Bosh“ предлагат разнообразие от техника за поддържането на градината. Дори детайлите са от значение и важно да се изпълняват с улеснение. За тях в каталога са включени не само аксесоари и консумативи, необходими за някои машини, но и иновативни решения. Електрически аератор за трева, с който почистването на тревните площи е лесна задача или електрическа клонотрошачка със седем пъти по-голяма режеща сила от традиционните ножови резачки за клони. Дори досадното рязане с градинските ножици може да бъде лесно, бързо и без усилие, след като от „Bosch“ създават акумулаторната ножица „Ciso“. Независимо дали става въпрос за косене на тревна площ или за рязане на жив плет – от компанията създават градински инструменти, с които поддържането на двора при всеки дом да бъде лесно, дори и за начинаещите градинари.

И до днес във всички категории от каталога на немската компания продължават да се добавят нови попълнения. Стартиране на производството на системата за контрол на стабилността за мотоциклети през 2013 г. или отново през същата година създаване на първата в света интелигентна косачка „Bosch Indego“ – косачката-робот, програмирана да избягва пречките по пътя си. Да, „Bosch“ е сред лидерите на иновативни решения и дори след успеха, всеки нов продукт отново е резултат от вниманието към иновациите. Същото внимание, което Роберт Бош използва приживе в управлението на компанията. Благодарение на него новите идеи се превръщат в традиция. Дотолкова строго спазвана, че всеки ден по света хиляди сътрудници в офисите и фабриките на „Bosch“ правят иновативни стъпки напред. А резултатите от тях са представени в повече от 4 900 патента, регистрирани до края на 2013 г.
Техническа спецификация
Захранване 220 V
Мощност на електромотора 900 W
Широчина на работния барабан 32 cm
Височина на обработка от – 5 mm до + 10 mm
Размери в сгънато положение 60 / 50 / 40 cm
Вместимост на коша за отпадъци 50 l
Тегло 11.000 kg
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • аератор за трева
  • дръжка с контролни бутони
  • кутия от 2 части за събиране на отпадъци
  • кабел за захранване
  • упътване за експлоатация
Назад към "Електрически и акумулаторни аератори и фрези"
Покривала за басейни
За кръгли и правоъгълни, за сглобяеми и надуваеми басейни.
Тревни смески
Семена за затревяване на морави, спортни игрища, паркови площи и ...
Торове
Гранулирани и течни торове за тревни площи и цъфтящи растения.
Purina Pro Plan Optiderma
Суха храна за кучета с чувствителна кожа
Whiskas Pouch
Паучове за котки
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Декоративни дървета и храсти - Симеон Дочев -
Декоративни дървета и храсти
Симеон Дочев
Ретро. Свикнали сме да садим дървета и храсти все за корема си: ябълки, ...
Болести и неприятели по трайните насаждения - Йорданка Станчева -
Болести и неприятели по насажденията
Книгата съдържа богата информация за вредителите по овощните дървета, ...
Намаление на хиляди книги