store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Двор и Градина    3M    Самозалепваща противоплъзгаща лента - За влажни и хлъзгави повърхности
Търсене
Продукти

Самозалепваща противоплъзгаща лента


За влажни и хлъзгави повърхности
Цена:  16.40 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Този продукт може да бъде доставен в:
Вторник 25-07-2017 г. или
Сряда 26-07-2017 г.
Продукт#105329
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Марка
Каталожен номер7640CH
EAN051131644502
Категории
За възрастНад 3 години
Размер на опаковката11.50 / 17.10 / 2.60 cm
Тегло с опаковката0.127 kg
  • Описание
  • За 3M
Високо устойчива, противоплъзгаща, прозрачна самозалепваща лента с грапаво покритие и устойчива на плъзгане повърхност. Идеална е за превенция на подхлъзвания и падания. Предназначена е за влажни, плъзгави или мазни подове, бани, вани, душ-кабини, басейни, палуби на лодки и др.

Дължина на лентата: 4.57 m
Ширина на лентата: 25.4 mm
Начин на полагане:
  • Да се полага на отлично почистени и обезмаслени повърхности
  • При полагането да не се допускат никакви въздушни междини
  • Не залепва добре по повърхности, третирани с препарати като парафин, силикон и др.
  • След полагане, притискайте в продължение на 5 секунди
  • Да се полага при температури над 10°C. Максимална работна температура 80°C


Интересен факт: Според статистиката на всеки 5 секунди в Европа става инцидент на работното място, причинен от подхлъзване, което коства 210 млн. работни часа годишно.
“Minnesota Mining and Manufacturing Co.” - оттук идват трите “М” в заглавието на американската компания “3M”.
Петима трудолюбиви и упорити бизнесмени от Северна Минесота основават дружество през 1902 г., като намерението им е да се занимават с минно дело и по-точно – добив на абразивни материали. Но по-късно направените проучвания показват, че залежите не са достатъчни за целта. Така, вместо да се обезсърчат от своя неуспех, предприемачите се насочват към производството на шкурка.
Следват усилени години, в които компанията се опитва да достигне задоволително качество, както и да създаде верига за доставки. Постепенно са привлечени и нови инвеститори, въвеждат се технически и маркетингови нововъведения, докато най-накрая – през 1916 г., компанията изплаща първите дивиденти от 6 цента на акция.

През 1920 г. е изработена първата в света водна шкурка, благодарение на която се намалява праха във въздуха при шлайфане на елементите в автомобилостроенето.
Вторият голям удар на компанията идва едва 5 години по-късно. Ричард Дрю – един от младите асистенти в лабораторията изобретява самозалепващата лента, патентована под името “Scotch”. Скоро са открити множество различни приложения на целофанените ленти, които залепват при натиск, и тиксото става истински търсен на пазара продукт. Това води до създаването на един напълно нов отрасъл в компанията и на практика е началото на нейната диверсификация.

През следващите години “3M” започват да произвеждат светлоотразителнo фолио за магистрални маркировки, магнитни ленти за записване на звук, навлизат и в областта на графичните изкуства с производството на материали за офсетов печат.
През 1950 г. се появяват и “Thermo-Fax” - машината за копиране, препаратът “Scotchgard” за защита на тъкани, препарати за почистване, видеокасети, широко разпространените днес домакински гъби с абразивна повърхност.
Дейността все повече се разширява – индигова хартия, фотографски ленти, шрайбпроектори и фолио за тях. Постепенно компанията навлиза и в производството на консумативи за медицината, стоматологията, радиологията и енергийния контрол.

През 1980 г. “3М” пуска на пазара “Post-it” - квадратни листчета с и без залепваща повърхност – напълно нов продукт, който променя завинаги организацията на ежедневните задачи и методите за комуникация в офиса и в дома.
След 90-те компанията логично се ориентира към електронните технологии, произвеждайки части и аксесоари за електронни дисплеи, мобилни телефони, принтери, LCD телевизори, LED прожектори и др.
Паралелно с това тя запазва своето водещо място в отрасли като архитектурата и строителството, транспортното машиностроене, производството на абразиви, адхезиви, лепящи ленти, опаковъчни материали, офис консумативи, графичния дизайн, здравеопазването, пътната и лична безопасност, енергетиката и телекомуникациите!

Днес компанията има търговски представителства в повече от 100 страни в Южна и Северна Америка, Европа, Азия, Африка и Австралия. От 1992 г. компанията има представителен офис и в София, България, в който работят български специалисти.

Целта на “3M” е както да улесняват човешката дейност чрез усъвършенстване на вече съществуващи технологии, така и да разработват изцяло иновативни продукти и да изследват възможностите, които те предлагат. Загрижена за опазването на околната среда, през 2010 г. компанията спечели шестата си “Енергийна звезда” - награда за използване на енергоспестяващи оперативни практики и производство на екологични продукти.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените продукта "Самозалепваща противоплъзгаща лента", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Самозалепваща противоплъзгаща лента


За влажни и хлъзгави повърхности
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  16.40 лв.
Продукт#105329
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Марка
Каталожен номер7640CH
EAN051131644502
Категории
За възрастНад 3 години
Размер на опаковката11.50 / 17.10 / 2.60 cm
Тегло с опаковката0.127 kg
Описание
Високо устойчива, противоплъзгаща, прозрачна самозалепваща лента с грапаво покритие и устойчива на плъзгане повърхност. Идеална е за превенция на подхлъзвания и падания. Предназначена е за влажни, плъзгави или мазни подове, бани, вани, душ-кабини, басейни, палуби на лодки и др.

Дължина на лентата: 4.57 m
Ширина на лентата: 25.4 mm
Начин на полагане:
  • Да се полага на отлично почистени и обезмаслени повърхности
  • При полагането да не се допускат никакви въздушни междини
  • Не залепва добре по повърхности, третирани с препарати като парафин, силикон и др.
  • След полагане, притискайте в продължение на 5 секунди
  • Да се полага при температури над 10°C. Максимална работна температура 80°C


Интересен факт: Според статистиката на всеки 5 секунди в Европа става инцидент на работното място, причинен от подхлъзване, което коства 210 млн. работни часа годишно.
За 3M
“Minnesota Mining and Manufacturing Co.” - оттук идват трите “М” в заглавието на американската компания “3M”.
Петима трудолюбиви и упорити бизнесмени от Северна Минесота основават дружество през 1902 г., като намерението им е да се занимават с минно дело и по-точно – добив на абразивни материали. Но по-късно направените проучвания показват, че залежите не са достатъчни за целта. Така, вместо да се обезсърчат от своя неуспех, предприемачите се насочват към производството на шкурка.
Следват усилени години, в които компанията се опитва да достигне задоволително качество, както и да създаде верига за доставки. Постепенно са привлечени и нови инвеститори, въвеждат се технически и маркетингови нововъведения, докато най-накрая – през 1916 г., компанията изплаща първите дивиденти от 6 цента на акция.

През 1920 г. е изработена първата в света водна шкурка, благодарение на която се намалява праха във въздуха при шлайфане на елементите в автомобилостроенето.
Вторият голям удар на компанията идва едва 5 години по-късно. Ричард Дрю – един от младите асистенти в лабораторията изобретява самозалепващата лента, патентована под името “Scotch”. Скоро са открити множество различни приложения на целофанените ленти, които залепват при натиск, и тиксото става истински търсен на пазара продукт. Това води до създаването на един напълно нов отрасъл в компанията и на практика е началото на нейната диверсификация.

През следващите години “3M” започват да произвеждат светлоотразителнo фолио за магистрални маркировки, магнитни ленти за записване на звук, навлизат и в областта на графичните изкуства с производството на материали за офсетов печат.
През 1950 г. се появяват и “Thermo-Fax” - машината за копиране, препаратът “Scotchgard” за защита на тъкани, препарати за почистване, видеокасети, широко разпространените днес домакински гъби с абразивна повърхност.
Дейността все повече се разширява – индигова хартия, фотографски ленти, шрайбпроектори и фолио за тях. Постепенно компанията навлиза и в производството на консумативи за медицината, стоматологията, радиологията и енергийния контрол.

През 1980 г. “3М” пуска на пазара “Post-it” - квадратни листчета с и без залепваща повърхност – напълно нов продукт, който променя завинаги организацията на ежедневните задачи и методите за комуникация в офиса и в дома.
След 90-те компанията логично се ориентира към електронните технологии, произвеждайки части и аксесоари за електронни дисплеи, мобилни телефони, принтери, LCD телевизори, LED прожектори и др.
Паралелно с това тя запазва своето водещо място в отрасли като архитектурата и строителството, транспортното машиностроене, производството на абразиви, адхезиви, лепящи ленти, опаковъчни материали, офис консумативи, графичния дизайн, здравеопазването, пътната и лична безопасност, енергетиката и телекомуникациите!

Днес компанията има търговски представителства в повече от 100 страни в Южна и Северна Америка, Европа, Азия, Африка и Австралия. От 1992 г. компанията има представителен офис и в София, България, в който работят български специалисти.

Целта на “3M” е както да улесняват човешката дейност чрез усъвършенстване на вече съществуващи технологии, така и да разработват изцяло иновативни продукти и да изследват възможностите, които те предлагат. Загрижена за опазването на околната среда, през 2010 г. компанията спечели шестата си “Енергийна звезда” - награда за използване на енергоспестяващи оперативни практики и производство на екологични продукти.
Назад
Басейни Intex
Засаждане на тревни площи
Съвети за подготовката на почвата и засаждането на тревен килим.
Поддръжка на тревни площи
Как да се грижим за вече посадените тревни площи.
Торове "Biopon"
Павел Карафезов
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Джобен експерт по градинските цветя - д-р Д. Д. Хесайон -
Джобен експерт по цветята
Джобна версия на най-продаваната в света книга за градинските цветя! : ...
Наръчник на градинаря - отглеждане на ягоди - Жени Койнова -
Отглеждане на ягоди
Книга от поредицата "Наръчник на градинаря" : Тази книжка е ...