store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Двор и Градина    Инструменти    Електрически и акумулаторни    ...    ...    Електрически верижен...
Начало   Двор и Градина    ...    ...    ...    Електриче...  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Електрически верижен трион Black & Decker Alligator GK1000

Електрически верижен трион Black & Decker Alligator GK1000 -
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  323.00 лв.
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставкаБезплатна доставка.
Опция прегледДа, при всяка доставка.
Дати за доставка16‑08‑2022 г. или 17‑08‑2022 г.
 Основни параметри:
Продукт#110171
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Гаранция на продукта2 години
МаркаBlack & Decker
Каталожен номерGK1000-QS
EAN5035048142790
Категории
МатериалМетал и пластмаса
Размери на продукта62 / 23.8 / 21 cm
Размер на опаковката23.00 / 63.00 / 20.50 cm
Тегло с опаковката4.100 kg
Още снимки на този продукт
Рязане на клони
Рязане на клони
Електрически верижен трион Black & Decker Alligator GK1000 -
Още снимки на този продукт
Рязане на клони
Рязане на клони

Електрически верижен трион Black & Decker Alligator GK1000

Цена:  323.00 лв.
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставкаБезплатна доставка.
Опция прегледДа, при всяка доставка.
Дати за доставка16‑08‑2022 г. или 17‑08‑2022 г.
 Основни параметри:
Продукт#110171
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Гаранция на продукта2 години
МаркаBlack & Decker
Каталожен номерGK1000-QS
EAN5035048142790
Категории
МатериалМетал и пластмаса
Размери на продукта62 / 23.8 / 21 cm
Размер на опаковката23.00 / 63.00 / 20.50 cm
Тегло с опаковката4.100 kg
Моделът "GK1000" на "Black & Decker" носи и звучното лично име "Alligator", което красноречиво подчертава иновативната форма, наподобяваща челюсти. На практика той представлява модификация на малък електрически трион с добре обезопасена, изцяло покрита верига. За разлика от класическите верижни триони „алигаторът” захапва с подвижната си челюст клона и след това го прерязва. Предназначен е за рязане на клони с дебелина от 25 до 100 mm, еднакво подходящ за рязане на живи и сухи клони от дървета, кастрене и нарязване на клоните на отрязани дървета, нарязване на купешки дърва за огрев с посочената максимална дебелина. Захапващата дървото челюст се движи чрез притискане една към друга или раздалечаване на двете ръкохватки. Механизмът за предаване на движението осигурява достатъчно силно захващане на челюстта при неголям натиск върху ръкохватките. Челюстта има два реда наклонени назад зъби, които се впиват в дървесината и не позволяват на дървото да се завърта или приплъзне встрани. Намиращият се под веригата предпазител е монтиран шарнирно и може да се завърта на ръка, например при смяна на шината и веригата.
Веригата се смазва ръчно – на всеки 10 минути работа се добавят по няколко капки масло. Опъването на веригата става чрез изместване на водещата шина, която се фиксира неподвижно с две гайки.
Трионът е лек, с мощност 550 W и дължина на меча 10 cm, той е лесен за използване навсякъде в градината, осигурявайки оптимален баланс за работа във всяко положение. Най-същественото е, че е в максимална степен обезопасен. Движещата се верига е изцяло покрита и случайният досег до нея е практически изключен. Задържащата дървото челюст не позволява неволно отплесване на машината, а щом рязането завърши, тя покрива напълно веригата. Освен това включването на електродвигателя става само, когато бутоните и на двете ръкохватки са натиснати. Освобождаването на всеки един от тях моментално прекъсва захранването с електрически ток и движението на веригата спира.
Годината е 1910. Двама млади предприемачи решават да основат малък магазин за машини. Имената им са Дънкан Блек и Алонсо Декър. Магазинът се намира в областния център на Балтимор, САЩ. Те инвестират 1200 долара за специализирани машини. Първите им машини са за производство на капачки за пластмасови бутилки, машина за разделяне на пощенски марки, машини за Монетния двор на САЩ и за потапяне на бонбони. Не след дълго магазина им се разраства и поръчките се увеличават до размери, които надминават всичките им очаквания...
Така започва историята на най-големия производител в света на електрически инструменти и аксесоари - Black & Decker, чието име се е превърнало в синоним на доверие, уважение и качество. Компанията произвежда и домакински електроуреди, сектор в който отново е лидер в САЩ и сред световните си конкуренти. Американската компания за малко повече от 100 години се е превърнала в глобален маркетинг специалист и производител на качествени продукти, както за дома, така и за бизнеса. Продуктовата гама на Black & Decker заема лидерски позиции в своята област благодарение на приходите си и пазара си в над 100 страни.
Началото на световната експанзия
Американската компания има изключително динамично развитие през годините, започвайки от 1910 г. с едно малко магазинче в Балтимор и стигайки до световното ниво, на което е в момента. Минали са едва 7 години от основаването на Black & Decker и компанията отваря първата си фабрика с площ от 12 000 m2 в предградията на Балтимор. А през 1919 г. годишните продажби достигат стойност от 1 милион долара. През същата година, компанията построява нова още по-голяма фабрика с площ от 20 000 m2, отново в Towson, Балтимор. И така с всяка изминала година Black & Decker става все по-популярна и набира все по-голяма скорост в отрасъла си.
През 1922 г. компанията излиза извън границите на САЩ и открива първото си чуждестранно дъщерно дружество в Канада. Три години по-късно международната експанзия продължава в Лондон, Великобритания. След това открива свои офиси в Сидни, Сао Паоло и така докато мине бройката от над 100 държави по целия свят.
Black & Decker през цялото си съществуване закупува множество по-малки компании, разширявайки бизнеса си. Първата придобита компания е „Van Dorn Electric Tool Company“, намираща се в Охайо, а годината е 1928.
Интересен факт от историята на американската компания е производството на оръжия, предпазители и боеприпаси за съюзниците през Втората Световна Война. Въпреки, че отклонява част от ресурсите си за военната индустрия, Black & Decker продължава да произвежда електрически инструменти. Помощта на компанията към родните войски е оценена и Black & Decker получава през 1943 г. престижната военна награда „Е“ за отлично свършената си работа.
През 1951 г. съоснователят и президент на компанията Дънкан Блек умира на възраст от 68 години, а 5 години по-късно го последва и Алонсо Декър. На негово място застава брата на Блек, поемайки управлението на компанията като нейн президент. През годините техните наследници управляват компанията. И така до 1975 г., когато Алонсо Декър младши отказва поста на главен изпълнителен директор, но остава председател на борда. Президент на компанията става Франсис Лусиер. Така за първи път в историята на „Black & Decker“, поста на главен изпълнителен директор не се заема от член на семействата на Блек и Декър.
Колко струва марката Black & Decker?
През цялата история на компанията, нейните приходи са се увеличавали стремглаво, достигайки до баснословни суми. И всичко това благодарение на марката Black & Decker, която буди доверието на своите клиенти и до днес.
През 1974 г. продажбите на компанията надминават 500 милиона долара и компанията създава първата едногодишна гаранция, за да удовлетвори своите клиенти. 10 години по-късно като отражение на широката продуктова линия и глобалния експертен опит на пазара, Black & Decker се сдобива с ново лого. То запазва оранжевия цвят, с който се идентифицира компанията познатата шестоъгълна форма.
През 1987 г. Американската компания удвоява приходите си от продажби, които надхвърлят 2 милиарда долара. Тази цифра класира Black & Decker сред най-големите американски индустриални компании. Но и това не е достатъчно за компанията. Тя продължава да се развива и през 1989 г. придобива „Emhart Corporation“ с приходи от 2.8 милиарда долара. По този начин американската компания удвоява размера на дружеството си и се нарежда до световните лидери в областта.
Black & Decker става толкова популярна, че е увековечена в залата на славата от фондацията „Space Technology“ за своите иновативни акумулаторни електроинструменти, използвани от НАСА за „Apollo“ програмите.
Силата на марката Black & Decker е доказана след американско проучване, в което са анкетирани над 10 000 потребители, които нареждат компанията на 7-мо място в САЩ и 19-то в Европа сред 6000 марки, които са участвали в анкетата. Въпреки постижението, компанията продължава да работи върху качеството на продуктите си и удовлетвореността на своите клиенти.
И така до 1998 г., когато компанията продажбите от основния им бизнес достигат рекордни нива. Година по-късно, Black & Decker се обръщат към новото време и глобализацията на бизнеса като започват да залагат на Интернет стратегии за подкрепа на свои ключови партньори в Северна Америка и целия свят.
Какво се крие в основата на успеха?
„Бизнесът е като карането на колело. Или продължаваш да се движиш, или падаш“.
Тази велика мисъл на Франк Лойд Райт важи в пълна сила за американската компания Black & Decker. Постоянният стремеж към развитие, иновативност и ефикасност е в основата на успеха на компанията. И не на последно място абсолютната заинтересованост към клиента и неговото удовлетворение от качествените продукти допринасят изключително много за добрата репутация на Black & Decker.
Но какво се крие зад името? Black & Decker счита, че верният отговор е всичко. Зад цялото му портфолио седи голямо доверие, качество, уважение, иновация, дизайн и добра цена. Компанията успява да се развива през всичките си години на съществуване и точно това я запазва на върха в тези променящи се и твърде различни времена.
Те са на пазара, за да проектират, произвеждат и разпространяват продукти и услуги по начин, който да защитава околната среда и същевременно с това да осигури на служителите си безопасна и чиста работна среда. Алонсо Декър младши е изключителен филантроп, който дарява щедро своите пари, време и експертно мнение на множество фондации и организации. А компанията Black & Decker продължава да е трайно ангажирана с достойни каузи, които я правят толкова уважавана и голяма.
Техническа спецификация
Мощност на мотора550 W
Дължина на меча10 cm
Диаметър на рязанеДо 10 cm
Тегло4.300 Kg
Рейтинг
Рейтинг: 6.20 / 5 гласа 
За да оцениш продукта "Електрически верижен трион Black & Decker Alligator GK1000", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за този продукт, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Още интересни селекции
Търсене
За двора
За градината
За дома
За домашните любимци
Намаление на хиляди книги
Раници, учебници и помагала