store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Двор и Градина    Black & Decker  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Двор и Градина    Black & Decker    Листосъбирач - GW2810
Търсене
За двора
За градината
За дома
Листосъбирач - GW2810 -
Още снимки на този продукт
Употреба на листосъбирача

Листосъбирач - GW2810

Цена:  249.00 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Понеделник 19-11-2018 г. или
Вторник 20-11-2018 г.
Продукт#128766
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Гаранция на продукта2 години
Марка
Каталожен номерGW2810-QS
EAN5035048440292
Категории
МатериалМетал и пластмаса
За възрастНад 3 години
Размер на опаковката40.00 / 52.00 / 27.00 cm
Тегло с опаковката6.100 kg
ИнструкцииИнструкции за употреба на български език
  • Описание
  • За Black & Decker
Градинската прахосмукачка на "Black & Decker" осигурява бързо почистване на двора и градината. Тя е олекотена за по-голям комфорт и маневреност. Има опция за регулиране на оборотите, което дава възможност за избор на работната мощност. Листосъбирачът има два режима на работа - всмукване и раздробяване на листа и издухване. Мощния шредер намалява обема на отпадъците и ускорява компостирането и по-лесното почистване. Разполага с торба с капацитет от 50 l и втора дръжка за повече удобство при работа.
Годината е 1910. Двама млади предприемачи решават да основат малък магазин за машини. Имената им са Дънкан Блек и Алонсо Декър. Магазинът се намира в областния център на Балтимор, САЩ. Те инвестират 1200 долара за специализирани машини. Първите им машини са за производство на капачки за пластмасови бутилки, машина за разделяне на пощенски марки, машини за Монетния двор на САЩ и за потапяне на бонбони. Не след дълго магазина им се разраства и поръчките се увеличават до размери, които надминават всичките им очаквания...
Така започва историята на най-големия производител в света на електрически инструменти и аксесоари - „Black & Decker“, чието име се е превърнало в синоним на доверие, уважение и качество. Компанията произвежда и домакински електроуреди, сектор в който отново е лидер в САЩ и сред световните си конкуренти. Американската компания за малко повече от 100 години се е превърнала в глобален маркетинг специалист и производител на качествени продукти, както за дома, така и за бизнеса. Продуктовата гама на „Black & Decker“ заема лидерски позиции в своята област благодарение на приходите си и пазара си в над 100 страни.
Началото на световната експанзия
Американската компания има изключително динамично развитие през годините, започвайки от 1910 г. с едно малко магазинче в Балтимор и стигайки до световното ниво, на което е в момента. Минали са едва 7 години от основаването на „Black & Decker“ и компанията отваря първата си фабрика с площ от 12 000 m2 в предградията на Балтимор. А през 1919 г. годишните ? продажби достигат стойност от 1 милион долара. През същата година, компанията построява нова още по-голяма фабрика с площ от 20 000 m2., отново в „Towson“, Балтимор. И така с всяка изминала година „Black & Decker“ става все по-популярна и набира все по-голяма скорост в отрасъла си.
През 1922 г. компанията излиза извън границите на САЩ и открива първото си чуждестранно дъщерно дружество в Канада. Три години по-късно международната експанзия продължава в Лондон, Великобритания. След това открива свои офиси в Сидни, Сао Паоло и така докато мине бройката от над 100 държави по целия свят.
„Black & Decker“ през цялото си съществуване закупува множество по-малки компании, разширявайки бизнеса си. Първата придобита компания е „Van Dorn Electric Tool Company“, намираща се в Охайо, а годината е 1928.
Интересен факт от историята на американската компания е производството на оръжия, предпазители и боеприпаси за съюзниците през Втората Световна Война. Въпреки, че отклонява част от ресурсите си за военната индустрия, „Black & Decker“ продължава да произвежда електрически инструменти. Помощта на компанията към родните войски е оценена и „Black & Decker“ получава през 1943 г. престижната военна награда „Е“ за отлично свършената си работа.
През 1951 г. съоснователят и президент на компанията Дънкан Блек умира на възраст от 68 години, а 5 години по-късно го последва и Алонсо Декър. На негово място застава брата на Блек, поемайки управлението на компанията като нейн президент. През годините техните наследници управляват компанията. И така до 1975 г., когато Алонсо Декър младши отказва поста на главен изпълнителен директор, но остава председател на борда. Президент на компанията става Франсис Лусиер. Така за първи път в историята на „Black & Decker“, поста на главен изпълнителен директор не се заема от член на семействата на Блек и Декър.
Колко струва марката „Black & Decker“?
През цялата история на компанията, нейните приходи са се увеличавали стремглаво, достигайки до баснословни суми. И всичко това благодарение на марката „Black & Decker“, която буди доверието на своите клиенти и до днес.
През 1974 г. продажбите на компанията надминават 500 милиона долара и компанията създава първата едногодишна гаранция, за да удовлетвори своите клиенти. 10 години по-късно като отражение на широката продуктова линия и глобалния експертен опит на пазара, „Black & Decker“ се сдобива с ново лого. То запазва оранжевия цвят, с който се идентифицира компанията познатата шестоъгълна форма.
През 1987 г. Американската компания удвоява приходите си от продажби, които надхвърлят 2 милиарда долара. Тази цифра класира „Black & Decker“ сред най-големите американски индустриални компании. Но и това не е достатъчно за компанията. Тя продължава да се развива и през 1989 г. придобива „Emhart Corporation“ с приходи от 2.8 милиарда долара. По този начин американската компания удвоява размера на дружеството си и се нарежда до световните лидери в областта.
„Black & Decker“ става толкова популярна, че е увековечена в залата на славата от фондацията „Space Technology“ за своите иновативни акумулаторни електроинструменти, използвани от НАСА за „Apollo“ програмите.
Силата на марката „Black & Decker“ е доказана след американско проучване, в което са анкетирани над 10 000 потребители, които нареждат компанията на 7-мо място в САЩ и 19-то в Европа сред 6000 марки, които са участвали в анкетата. Въпреки постижението, компанията продължава да работи върху качеството на продуктите си и удовлетвореността на своите клиенти.
И така до 1998 г., когато компанията продажбите от основния им бизнес достигат рекордни нива. Година по-късно, „Black & Decker“ се обръщат към новото време и глобализацията на бизнеса като започват да залагат на Интернет стратегии за подкрепа на свои ключови партньори в Северна Америка и целия свят.
Какво се крие в основата на успеха?
„Бизнесът е като карането на колело. Или продължаваш да се движиш, или падаш“.
Тази велика мисъл на Франк Лойд Райт важи в пълна сила за американската компания „Black & Decker“. Постоянният стремеж към развитие, иновативност и ефикасност е в основата на успеха на компанията. И не на последно място абсолютната заинтересованост към клиента и неговото удовлетворение от качествените продукти допринасят изключително много за добрата репутация на „Black & Decker“.
Но какво се крие зад името? „Black & Decker“ счита, че верният отговор е всичко. Зад цялото му портфолио седи голямо доверие, качество, уважение, иновация, дизайн и добра цена. Компанията успява да се развива през всичките си години на съществуване и точно това я запазва на върха в тези променящи се и твърде различни времена.
Те са на пазара, за да проектират, произвеждат и разпространяват продукти и услуги по начин, който да защитава околната среда и същевременно с това да осигури на служителите си безопасна и чиста работна среда. Алонсо Декър младши е изключителен филантроп, който дарява щедро своите пари, време и експертно мнение на множество фондации и организации. А компанията „Black & Decker“ продължава да е трайно ангажирана с достойни каузи, които я правят толкова уважавана и голяма.
Техническа спецификация
Мощност2800 W
Мощност на засмукване14m³/min
Скорост на издухване230 - 380 km/h
Капацитет на торбата50 l
Тегло4.6 kg
Рейтинг
Рейтинг: 8.75 / 4 гласа 
За да оцените продукта "Листосъбирач - GW2810", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Акумулаторна духалка - DCV100 -
Акумулаторна духалка - DCV100
DeWalt
Цена:  328.00 лв.
Електрически тример - Модел GL360 -
Електрически тример
Модел GL360
Black & Decker
Цена:  87.90 лв.
Акумулаторна ножица - Модел GSL300 -
Акумулаторна ножица
Модел GSL300
Black & Decker
Цена:  105.00 лв.
Електрически тример - ST5530-QS -
Електрически тример - ST5530-QS
Black & Decker
Цена:  141.00 лв.
Електрически тример - Модел GL310 -
Електрически тример
Модел GL310
Black & Decker
Цена:  78.70 лв.
Електрически тример - ST4525 -
Електрически тример - ST4525
Black & Decker
Цена:  130.00 лв.
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Листосъбирач - GW2810

Листосъбирач - GW2810 -
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  249.00 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Понеделник 19-11-2018 г. или
Вторник 20-11-2018 г.
Продукт#128766
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Гаранция на продукта2 години
Марка
Каталожен номерGW2810-QS
EAN5035048440292
Категории
МатериалМетал и пластмаса
За възрастНад 3 години
Размер на опаковката40.00 / 52.00 / 27.00 cm
Тегло с опаковката6.100 kg
ИнструкцииИнструкции за употреба на български език
Още снимки на този продукт
Употреба на листосъбирача
Описание
Градинската прахосмукачка на "Black & Decker" осигурява бързо почистване на двора и градината. Тя е олекотена за по-голям комфорт и маневреност. Има опция за регулиране на оборотите, което дава възможност за избор на работната мощност. Листосъбирачът има два режима на работа - всмукване и раздробяване на листа и издухване. Мощния шредер намалява обема на отпадъците и ускорява компостирането и по-лесното почистване. Разполага с торба с капацитет от 50 l и втора дръжка за повече удобство при работа.
За Black & Decker
Годината е 1910. Двама млади предприемачи решават да основат малък магазин за машини. Имената им са Дънкан Блек и Алонсо Декър. Магазинът се намира в областния център на Балтимор, САЩ. Те инвестират 1200 долара за специализирани машини. Първите им машини са за производство на капачки за пластмасови бутилки, машина за разделяне на пощенски марки, машини за Монетния двор на САЩ и за потапяне на бонбони. Не след дълго магазина им се разраства и поръчките се увеличават до размери, които надминават всичките им очаквания...
Така започва историята на най-големия производител в света на електрически инструменти и аксесоари - „Black & Decker“, чието име се е превърнало в синоним на доверие, уважение и качество. Компанията произвежда и домакински електроуреди, сектор в който отново е лидер в САЩ и сред световните си конкуренти. Американската компания за малко повече от 100 години се е превърнала в глобален маркетинг специалист и производител на качествени продукти, както за дома, така и за бизнеса. Продуктовата гама на „Black & Decker“ заема лидерски позиции в своята област благодарение на приходите си и пазара си в над 100 страни.
Началото на световната експанзия
Американската компания има изключително динамично развитие през годините, започвайки от 1910 г. с едно малко магазинче в Балтимор и стигайки до световното ниво, на което е в момента. Минали са едва 7 години от основаването на „Black & Decker“ и компанията отваря първата си фабрика с площ от 12 000 m2 в предградията на Балтимор. А през 1919 г. годишните ? продажби достигат стойност от 1 милион долара. През същата година, компанията построява нова още по-голяма фабрика с площ от 20 000 m2., отново в „Towson“, Балтимор. И така с всяка изминала година „Black & Decker“ става все по-популярна и набира все по-голяма скорост в отрасъла си.
През 1922 г. компанията излиза извън границите на САЩ и открива първото си чуждестранно дъщерно дружество в Канада. Три години по-късно международната експанзия продължава в Лондон, Великобритания. След това открива свои офиси в Сидни, Сао Паоло и така докато мине бройката от над 100 държави по целия свят.
„Black & Decker“ през цялото си съществуване закупува множество по-малки компании, разширявайки бизнеса си. Първата придобита компания е „Van Dorn Electric Tool Company“, намираща се в Охайо, а годината е 1928.
Интересен факт от историята на американската компания е производството на оръжия, предпазители и боеприпаси за съюзниците през Втората Световна Война. Въпреки, че отклонява част от ресурсите си за военната индустрия, „Black & Decker“ продължава да произвежда електрически инструменти. Помощта на компанията към родните войски е оценена и „Black & Decker“ получава през 1943 г. престижната военна награда „Е“ за отлично свършената си работа.
През 1951 г. съоснователят и президент на компанията Дънкан Блек умира на възраст от 68 години, а 5 години по-късно го последва и Алонсо Декър. На негово място застава брата на Блек, поемайки управлението на компанията като нейн президент. През годините техните наследници управляват компанията. И така до 1975 г., когато Алонсо Декър младши отказва поста на главен изпълнителен директор, но остава председател на борда. Президент на компанията става Франсис Лусиер. Така за първи път в историята на „Black & Decker“, поста на главен изпълнителен директор не се заема от член на семействата на Блек и Декър.
Колко струва марката „Black & Decker“?
През цялата история на компанията, нейните приходи са се увеличавали стремглаво, достигайки до баснословни суми. И всичко това благодарение на марката „Black & Decker“, която буди доверието на своите клиенти и до днес.
През 1974 г. продажбите на компанията надминават 500 милиона долара и компанията създава първата едногодишна гаранция, за да удовлетвори своите клиенти. 10 години по-късно като отражение на широката продуктова линия и глобалния експертен опит на пазара, „Black & Decker“ се сдобива с ново лого. То запазва оранжевия цвят, с който се идентифицира компанията познатата шестоъгълна форма.
През 1987 г. Американската компания удвоява приходите си от продажби, които надхвърлят 2 милиарда долара. Тази цифра класира „Black & Decker“ сред най-големите американски индустриални компании. Но и това не е достатъчно за компанията. Тя продължава да се развива и през 1989 г. придобива „Emhart Corporation“ с приходи от 2.8 милиарда долара. По този начин американската компания удвоява размера на дружеството си и се нарежда до световните лидери в областта.
„Black & Decker“ става толкова популярна, че е увековечена в залата на славата от фондацията „Space Technology“ за своите иновативни акумулаторни електроинструменти, използвани от НАСА за „Apollo“ програмите.
Силата на марката „Black & Decker“ е доказана след американско проучване, в което са анкетирани над 10 000 потребители, които нареждат компанията на 7-мо място в САЩ и 19-то в Европа сред 6000 марки, които са участвали в анкетата. Въпреки постижението, компанията продължава да работи върху качеството на продуктите си и удовлетвореността на своите клиенти.
И така до 1998 г., когато компанията продажбите от основния им бизнес достигат рекордни нива. Година по-късно, „Black & Decker“ се обръщат към новото време и глобализацията на бизнеса като започват да залагат на Интернет стратегии за подкрепа на свои ключови партньори в Северна Америка и целия свят.
Какво се крие в основата на успеха?
„Бизнесът е като карането на колело. Или продължаваш да се движиш, или падаш“.
Тази велика мисъл на Франк Лойд Райт важи в пълна сила за американската компания „Black & Decker“. Постоянният стремеж към развитие, иновативност и ефикасност е в основата на успеха на компанията. И не на последно място абсолютната заинтересованост към клиента и неговото удовлетворение от качествените продукти допринасят изключително много за добрата репутация на „Black & Decker“.
Но какво се крие зад името? „Black & Decker“ счита, че верният отговор е всичко. Зад цялото му портфолио седи голямо доверие, качество, уважение, иновация, дизайн и добра цена. Компанията успява да се развива през всичките си години на съществуване и точно това я запазва на върха в тези променящи се и твърде различни времена.
Те са на пазара, за да проектират, произвеждат и разпространяват продукти и услуги по начин, който да защитава околната среда и същевременно с това да осигури на служителите си безопасна и чиста работна среда. Алонсо Декър младши е изключителен филантроп, който дарява щедро своите пари, време и експертно мнение на множество фондации и организации. А компанията „Black & Decker“ продължава да е трайно ангажирана с достойни каузи, които я правят толкова уважавана и голяма.
Техническа спецификация
Мощност2800 W
Мощност на засмукване14m³/min
Скорост на издухване230 - 380 km/h
Капацитет на торбата50 l
Тегло4.6 kg
Назад
Плюшени играчки "Disney"
Плюшените играчки с героите на "Disney" са радост за всяко дете.
Механични пъзели "Ugears"
Всеки пъзел "Ugears" може да бъде оригинален подарък.
Игри "Катан"
Предизвикайте своите тактика, късмет и усет с игрите "Катан".
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Промоция Syoss
Artesania Latina - кораби от дърво
Промоция Blancreme